Klan Counter-Strike e[L]w

Klan Counter-Strike e[L]w


#1 2010-09-11 22:33:51

 Rafaello

Zbanowany

Call me!
Zarejestrowany: 2010-09-11
Posty: 14
Punktów :   

Zasady meczów

Zasady Sparow





OGOLNE:




Mecze rozgrywamy w systemie z 5on5 w dniu i godzinie ktore odpowiadają wszystkim graczom . Wyjątkiem jest obustronna zgoda liderów na rozegranie meczu typu mixx.


MAPY:





Gra odbywa się na wymienionych mapach:

de_dust2
de_nuke
de_train
de_inferno
de_cpl_mill


DEMA I SCREENY:






Na serwerze powinno znajdować sie HLTV (dostępne na stronie www.hltv.org) z włączoną opcją nagrywania dema. Jeżeli na serwerze nie ma zainstalowanego HLTV, każdy zawodnik obowiązkowo musi nagrać demo na każdej mapie. (poleceniem record nazwa_dema oraz stop). W nazwie dema powinno znajdować się nazwa gracza , dzien i mapa np. gracz_01_01_2009_inferno (nie jest to jednak wymagane). Screeny obowiązkowo robi każdy gracz na pocżatku rozgrywanej mapy. Wymagany jest screen granatu dymnego (smoke) w celu sprawdzenia czy gracz ma ustawione 32-bit'y oraz odpownie model. Dozwolone sa modele CS 1.6 i CS:CZ. Liderzy powinni zrobić screen konsoli z wpisanym polenieniem status, a także po 12 rundzie screen z wynikiem. Gospodarz ma powinność zrobienia screen'a z ustawieniami serwera.


USTAWIENIA SERWERA:




mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "1" // lub "0"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "8"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"


allow_spectators "0" // lub "1" dla hltv
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on
pausable "1"


sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "100"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_voiceenable "0" // lub "1"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"
say "Ustawienia serwera zostaly pomyslnie zaladowane."
//USTAWIENIA ESL Z DROBNYMI ZMIANAMI

Serwer powinien być chroniny przez VAC lub VAC2.


OSZUSTWA:





Zabrania się:

Używania wszelkich programów ułatwiających grę tzw. cheatów.
Stosowania tzw. flashbugów
Stosowania bugów ścian tzn. przchodzenia przez tekstury, partzenie przez szczeliny między teksturami.
Zabrania się używania wulgaryzmów, obraźliwych, ironicznych zwrotów (typu Pozdro & Poćwicz) w kierunku rywala.
za złamanie któregokolwiek z punktów uważa sę za mecz za przegrany (tzw. walkower).

Offline

 

#2 2010-09-12 11:35:48

koCUrEx

Administrator

Zarejestrowany: 2010-09-11
Posty: 18
Punktów :   

Re: Zasady meczów

Zamykam i przyklejam.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grapolityczna.pun.pl www.bakugan-pbf.pun.pl www.sonygsm.pun.pl www.assassincreed.pun.pl www.candykaa.pun.pl